V anglickém rádiu Clasic FM běžela série reklamních spotů, která se snažila podpořit vydávání jejich vlastní kolekce CD. Reklamní spoty se nesly v duch "příjemná hudba pro nepříjemné dny". V anglickém rádiu Clasic FM běžela série reklamních spotů, která se snažila podpořit vydávání jejich vlastní kolekce CD. Reklamní spoty se nesly v duch \"příjemná hudba pro nepříjemné dny\". Před několika dny se objevil nový spot, kde při představování nové zaměstnankyně sdělil její zaměstnavatel všem kolegům, že se jedná o transsexuální ženu. Jasmin Johnson, naše kolegyně, neváhala a zavolala do výše jmenované stanic a říká: \"Byla jsem bez problémů spojena na manažerku této reklamní kampaně. Vysvětlila jsem jí, že tato kampaň je vůči transsexuálům velmi necitlivá a vytváří dojem, že je to vlastně legrace. Čekala jsem, že se budou vymlouvat a snažit se ospravedlnit. Místo toho se mi dostalo omluvy a okamžitého stažení inkriminovaného spotu z vysílání.\"